COMMUNICATIE
VORMGEVERS
Klantcase

 

KRUIDENIER

 

Henk-Jan Kruidenier is de eigenaar van Kruidenier Recreatie Bedrijfsmakelaardij & Taxaties. Voor zijn laatste werkgever werkte hij 12 jaar lang als taxateur en makelaar in de recreatieve markt: onder andere campings, bungalowparken, golfbanen. Een hele specifieke niche in de makelaardij. Het is vooral anders omdat de waarde van het vastgoed samenhangt met de exploitatieresultaten van dergelijke bedrijven. Het logo is ontstaan uit het familiewapen van Kruidenier. Het schuine vlak werkt mooi mee in de huisstijl en geeft de uitingen een super mooie eigen identiteit en herkenbaarheid. Naast diverse huisstijl items hebben we natuurlijk ook een mooie responsive WordPress website ontworpen.

Vliegende start

 

Vanaf 1 januari verleent hij deze diensten vanuit zijn eigen bedrijf. “Ik heb acht maanden gehad om me goed op dit avontuur voor te bereiden. Daardoor heb ik een vliegende start kunnen maken en zit ik volop in het werk.”
Wat in mijn hoofd zat heeft Bredewold concreet gemaakt. En inderdaad, een eigen visuele identiteit maakt me wel trots.

Visuele identiteit

 

In de voorbereiding op zijn zelfstandig ondernemerschap heeft Henk Jan Kruidenier veel aandacht besteed aan de positionering, het merk van zijn bedrijf en de nieuwe visuele identiteit. “Bij Bredewold zeiden ze: het moet iets eigens hebben, jouw logo. Iets wat bij jou past. Ik had er al voor gekozen om mijn eigen naam te gaan gebruiken. Als familie hebben we een wapen. Ik ben trots op m’n naam en familie, dus dat vond ik een mooie combinatie. Maar ons familiewapen is zoals veel wapens: heel klassiek. Ik zei: als je dat kan terugbrengen tot iets van deze tijd, dan gaan we daarvoor.”

 

Het hele proces van voorbereiding is goed verlopen. Zowel in het voorbereiden en aanspreken van zijn netwerk, het doordenken van zijn dienstverlening en het komen tot een visuele identiteit en verhaal. “Mensen weten me te vinden.”

 

“De nieuwe huisstijl van Kruidenier Recreatie Bedrijfsmakelaardij en Taxaties is qua vorm precies geworden wat ik ervan had verwacht. Wat in mijn hoofd zat heeft Bredewold concreet gemaakt. En inderdaad, een eigen visuele identiteit maakt me wel trots. Het is een huisstijl met een verhaal geworden en via de website ben ik goed vindbaar.”

Klantcases

Vertel ons je verhaal en wij vertalen het in communicatie waarmee je je doelgroep pakt en raakt!

Contact pop-up

This field is for validation purposes and should be left unchanged.