Klantcase
KRUIDENIER
Wat in mijn hoofd zat heeft Bredewold concreet gemaakt. En inderdaad, een eigen visuele identiteit maakt me wel trots.
In de voorbereiding op zijn zelfstandig ondernemerschap heeft Henk Jan Kruidenier veel aandacht besteed aan de positionering, het merk van zijn bedrijf en de nieuwe visuele identiteit. “Bij Bredewold zeiden ze: het moet iets eigens hebben, jouw logo. Iets wat bij jou past. Ik had er al voor gekozen om mijn eigen naam te gaan gebruiken. Als familie hebben we een wapen. Ik ben trots op m’n naam en familie, dus dat vond ik een mooie combinatie. Maar ons familiewapen is zoals veel wapens: heel klassiek. Ik zei: als je dat kan terugbrengen tot iets van deze tijd, dan gaan we daarvoor.”
Het hele proces van voorbereiding is goed verlopen. Zowel in het voorbereiden en aanspreken van zijn netwerk, het doordenken van zijn dienstverlening en het komen tot een visuele identiteit en verhaal. “Mensen weten me te vinden.”
“De nieuwe huisstijl van Kruidenier Recreatie Bedrijfsmakelaardij en Taxaties is qua vorm precies geworden wat ik ervan had verwacht. Wat in mijn hoofd zat heeft Bredewold concreet gemaakt. En inderdaad, een eigen visuele identiteit maakt me wel trots. Het is een huisstijl met een verhaal geworden en via de website ben ik goed vindbaar.”
Vertel ons je verhaal en wij vertalen het in communicatie waarmee je je doelgroep pakt en raakt!