COMMUNICATIE
VORMGEVERS
Klantcase

 

HUIS VAN ERMELO

 

Het Huis van Ermelo is een initiatief van de Gemeente Ermelo. Een plek waar iedereen welkom is om te ontmoeten, te ontdekken, te ontwikkelen en te ontspannen. Bredewold mocht de branding en communicatie verzorgen voor dit initiatief.

 

 

Het beeldmerk en de typografie zijn tot stand gekomen uit de beeldtaal van het Huis van Ermelo zelf. In het gebouw zie je de strakke letter H en de horizontale balken duidelijk terug. Hier is het grafische ontwerp en het concept op afgestemd. Kernwoorden zijn ontmoeten, ontdekken, ontwikkelen en ontspannen. Dit hebben we vertaald in een veelkleurig kleurpalet en een speels concept waarbij de letter H centraal staat. De letter H kan in een strakke variant gebruikt worden in combinatie met een foto, of worden uitgebeeld aan de hand van het thema van de activiteit of de boodschap ervan. Zo ontstaat een huisstijl die veel mogelijkheden biedt, maar toch herkenbaar en goed communiceert.

In het Huis van Ermelo werken veel partners samen. De nieuwe website zorgt voor een overzicht van alle activiteiten die plaatsvinden in Huis van Ermelo. Er zijn het hele jaar door activiteiten voor kinderen en volwassenen. Je kunt er naar een film, expositie, concert of lezing. Deze veelzijdigheid hebben we visueel zichtbaar gemaakt door de H op verschillende manieren vorm te geven.

Klantcases

Vertel ons je verhaal en wij vertalen het in communicatie waarmee je je doelgroep pakt en raakt!

Contact pop-up

This field is for validation purposes and should be left unchanged.