COMMUNICATIE
VORMGEVERS

Klantcase

 

CGMV

 

Wij zijn een kleine, optimistische vakbond met christelijke idealen, die samen met iedereen die gelooft dat werk zinvol en leuk kan zijn, een weg zoekt in de uitdagingen van deze tijd. Samen met CGMV hebben we gewerkt aan een stevige herpositionering.

Hoop is niet hetzelfde als optimisme. Hoop gaat veel dieper en overstijgt de omstandigheden waarin we ons bevinden. Vaak genoeg gaan zaken ronduit verkeerd en kunnen wij dit niet veranderen. Het leven is niet maakbaar. Optimisme kan oppervlakkig zijn, alsof het vanzelf goedkomt of er altijd een weg vooruit is als wij maar de goede keuzes maken. Dat is niet zo. Daarom noemen wij onszelf bewust: de hoopvolle vakbond.

Hopen is leven met de realiteit, ook als die duister en kansloos is, en tegelijkertijd verlangen naar iets beters. En dat verlangen willen délen met anderen. Hopen zet je in beweging, door naast de ander te staan die het niet meer ziet zitten. Door te geloven in verandering, omdat die goed is, ongeacht of we die verandering zelf gaan zien.

De woorden van Jezus in het Evangelie overtuigen ons ervan dat de duisternis het licht niet kan tegenhouden en het goede uiteindelijk altijd overwint. Daarom is onze toon vaak optimistisch. Maar natuurlijk niet altijd: we maken ons kwaad over onrecht en zijn verdrietig over het leed dat we zien. Maar wat ons altijd kenmerkt is hoop.

Wij geloven dat goed werk de wereld mooier maakt. Daar zetten we ons al sinds 1952 voor in.

HUISSTIJL

Juist voor een vakbond is het belangrijk om ‘bij de tijd’ te blijven. Deze huisstijl laat zien hoe wij dat willen doen. Het helpt om op een consistente manier vorm en taal te geven aan wie we zijn. Om te zeggen wat wij doen en te doen wat wij zeggen. Zodat we herkenbaar en aantrekkelijk zijn voor mensen die onze idealen delen. 

MOOIE MERKEN

 

De échte verhalen van gedreven organisaties en ondernemers vorm geven, versterken en een publiek geven. Dat is waarvoor we het doen. Dat creatieve proces is een feest voor ons en de mensen waarvoor we werken, omdat we beide voelen: we maken verhalen niet groter dan ze zijn, we doen er meer récht aan. Zo bouwen we samen samen aan het imago van je organisatie. Bekijk en lees hier onze klantervaringen.

 

ALLE KLANTCASES

Vertel ons je verhaal en wij vertalen het in communicatie waarmee je je doelgroep pakt en raakt!

Contact pop-up

This field is for validation purposes and should be left unchanged.