COMMUNICATIE
VORMGEVERS
Klantcase

 

BONENBURG

 

Wij zijn gek op ‘echte’ verhalen. En helpen onze klanten dan ook graag met het vertellen van hun verhaal. Zo ook het verhaal van Bonenburg: “Met deze huisstijl en website willen wij laten zien wie wij nu zijn” vertelt Leonhard Vreekamp, algemeen directeur. 

 

Website Bonenburg

DUURZAME SAMENWERKING

 

Al meer dan 30 jaar is Leonhard verbonden met Bredewold. Toen in 1999 ULO werd opgericht heeft Bredewold de huisstijl ontworpen. “ULO betekent: Uit Leendert Ontstaan, een eerbetoon aan mijn grootvader. Hij was een inspiratiebron en ik was ontzettend gek op hem. Het ULO-logo is dan ook een combinatie van de drie letters.” vertelt Leonhard. “Het ULO-logo is de basis voor het Bonenburg-logo, zo ook de basis van ons bedrijf. Door een extra ring toe te voegen ontstaan er nieuwe laag, een nieuwe verbinding.”
“Het ULO-logo is de basis voor het Bonenburg-logo, zo ook de basis van ons bedrijf”
“Bonenburg wordt gedreven vanuit een sterk besef van duurzame waarden. Wij zijn professionals die resultaten willen halen, maar niet zonder uit het oog te verliezen dat we onderdeel zijn van een groter geheel. Wij geloven dat als je goed omgaat met veranderingen, je nooit stil staat. Daarom hebben wij onze vier pijlers ondergebracht onder één naam. Dit zie je dan opnieuw ook terug in het logo. De vier pijlers: landgoed, deelnemingen, vastgoed en maatschappelijk hebben allemaal een extra ring gekregen. Deze ring verschilt telkens een klein beetje qua vorm. Zo maken we elke pijler uniek maar toch verbonden. Dit horen wij ook vaak terug van anderen: de één ziet er een paperclip in, de ander een vingerafdruk. Beide interpretaties kunnen wij ons in vinden. Een paperclip verbindt en een vingerafdruk is uniek. Zo komen onze kernwoorden visueel tot haar recht. 

Een passend verhaal

 

Wij willen altijd een sparringpartner zijn voor onze klanten, samen op zoek naar het verhaal dat past. “We zijn echt aan het denken gezet: hoe en wat willen wij vertellen. Waarin er vanuit Bredewold heel erg werd meebewogen en de tijd genomen om echt een verhaal neer te zetten dat bij ons past. Er werd altijd snel gereageerd op onze input en vragen en ik kan niet anders zeggen dan dat de samenwerking vlot was” vertelt Leonhard.

 

Na het neerzetten van de huisstijl kon deze doorgevoerd worden op de eindproducten. Zo ook op de website. De website is door Bredewold ontworpen op een bestaand wireframe. “Ik ben blij met het ontwerp dat Bredewold gemaakt heeft, al is trots ook passend” licht Leonhard toe. “Het wapenschild op de homepage laat in één oogopslag zien wat Bonenburg is: een basis met daarin vier pijlers. Een thuis waar je altijd weer terug kan komen.”

Een brochure online

 

“Ik ben trots op het eindresultaat, het is voor ons echt een intensief maar fantastisch traject geweest. We hebben het grondig aangepakt, maar de reacties die wij krijgen van onze doelgroepen laat zien dat dit het juiste was om te doen. Onze website is eigenlijk een online brochure geworden. Mensen bezoeken onze website om zich te laten informeren en inspireren. We kunnen deze bezoekers meenemen in één geheel.”

MOOIE MERKEN

 

De échte verhalen van gedreven organisaties en ondernemers vorm geven, versterken en een publiek geven. Dat is waarvoor we het doen. Dat creatieve proces is een feest voor ons en de mensen waarvoor we werken, omdat we beide voelen: we maken verhalen niet groter dan ze zijn, we doen er meer récht aan. Zo bouwen we samen samen aan het imago van je organisatie. Bekijk en lees hier onze klantervaringen.

 

ALLE KLANTCASES

Geïnteresseerd in drukwerk, printdiensten of warehousing? Wij vertellen je graag meer over onze verschillende diensten.

Contact pop-up

This field is for validation purposes and should be left unchanged.